ANIMSA

Gorabeheren Kudeaketa

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para optimizar tu navegación, adaptarse a tus preferencias y realizar labores analíticas. Al continuar navegando aceptas nuestra Política de Cookies.

Gorabeheren kudeaketaren helburu nagusia zerbitzuaren ohiko jarduera berrezartzea da, negozioko eragiketetan inpaktu negatiboa minimizatuz. Zerbitzu-mailako akordioaren mugen barruan dagoena jotzen da ohiko jardueratzat.

Sistema Departamentutik honako ataza hauek egiten ditugu::

  • Gorabeheren ebazpena. Euren konplexutasun teknikoagatik edo salbuespengarritasunagatik Erabiltzaileen Arretarako departamentuari emandako dokumentazioan ez dauden zerbitzarien eta Lanpostuen gorabeheren kudeaketa.  Hainbat motatako gorabeherak izan daitezke: Urruneko sarbideak, Biltegiratzea, antibirusa, CSR, Partaidetza-ingurunea, Posta, Posta relay, Makina birtualak, Bulegotika, Proxy, Sharepoint, Sistema eragileak (rolak eta ezaugarriak), Oinarrizko softwarea, SQL Server, WordPress eta instalatzeko behar bezala onetsi eta homologatutako beste edozein software.
  • Sistemak Monitorizatzea eta Alertak Kudeatzea. Hutsegiteko sistemaren diagnostikoa eta hura berreskuratzea. Software osagaiak, aplikazioak, adabakien eguneratzeak, firmwarea eta abar berrezartzea. Matxurei dagokienez, hondatutako sistema-azpiegiturak konpondu edo ordezten ditugu eta gorabeheren jarraipena egiten dugu hardwarearen mantentze-zerbitzuaren hornitzaileekin.
Gorabehera bat zerbitzuaren planifikatu gabeko etenaldi bat edo kalitatearen murrizketa bat da. Hutsegiteak edo erabiltzaileek, zerbitzuko taldeak edo gertaerak monitorizatzeko tresnaren batek egindako kontsultak izan daitezke. ANIMSAn, horiek guztiak jasotzen dituen tresna propio bat daukagu.