2025eko otsailak 4

Toki-erakundeek online jarraitu ahal izango dute beren eskaeren egoera

Foto noticia

Gure bezero-erakundeen esperientzia hobetzea lehentasuna da ANIMSArentzat. Horregatik, 2025. urte honetan, ahalegin handiagoa egingo dugu haiek informatuta edukitzeko eta haiei entzuteko, haien beharrei hobeto erantzuteko.

2017. urteaz geroztik, ANIMSAk jasotako zerbitzu-eskaera guztien barne-segimendua egiten du, eskaerak kudeatzeko HDK izeneko tresna baten bidez. Bertan, eskaera bakoitzak jarraitzen dituen prozesuak sailkatu eta dokumentatzen dira, ANIMSAk emandako erantzuna optimizatzeko.

Aurten, beste urrats bat egingo da, tresna egokituz eskaera aurkezten duenak haren egoera ezagutu ahal izan dezan eta ANIMSAk emandako soluzioa baloratu ahal izan dezan. Gardentasun-ahalegin horri esker, arreta hobea eskaini ahal izango diegu toki-erakundeei, eta esperientziaren itzulera izan ahal izango dugu.

 

Nafarroako toki-erakundeen eraldaketa digitalak aurrera jarraitzen du

Nafarroako toki-erakundeen egungo eraldaketa digitalaren prozesua informatika- eta komunikazio-sistemen erabilera handitzen ari da, egunetik egunera konplexuagoak direnak. IKTen erabilera handiago horrek, eta segurtasunari eta araudietara egokitzeari buruzko eskakizun gero eta zorrotzagoek, ANIMSArentzako zerbitzuen eskaera handitzea ekarri dute, eta, hala eta guztiz ere, erantzun-maila handiari eusten dio.
Pandemiak izugarri igo zuen ANIMSArentzako zerbitzuen eskaera, telelana orokortu zelako, eta egokitzapen ugari egin behar izan ziren. Pandemiaren ondoren eskariak behera egin bazuen ere, pandemiaren aurreko mailetatik gorako kopuruekin jarraitu zuen, eta 2024an 2020ko eskarira iritsi zen, 2019an baino % 24 gehiago.

2017-2024 bilakaera

 

Jasotako eta egindako zerbitzu-eskaeren bilakaera.

10 eskaeratik 8 egun batean ebazten dira

Erantzuteko denborari erreparatzen badiogu, eskaeren % 84 egun bat baino gutxiagoan ebazten dira, eta 2-5 laneguneko epean konpondutako eskaeren % 92 dira. Gainerakoak jarduketa konplexuagoak dira, eta astetako lana eskatzen dute. Nabarmentzekoa da ehuneko horiek asko betetzen dituztela toki-erakundeekin sinatutako zerbitzu-mailako akordioak.

 

Zer eskatzen digute toki-erakundeek?

Eskaera gehienak aplikazioen mantentze-lanekin eta bilakaerarekin lotuta daude (gaur egun, 203 aplikazio daude Iruñeko Udalaren, Nafarroako Toki Erakundeen eta ANIMSAren artean), eta funtzionalitate berriak sartzen ari dira, erabiltzaileen beharretara eta arau-aldaketetara egokitzeko.
Eskaera handitu duten beste eskaera batzuek sistemen zerbitzuekin dute zerikusia, hala nola azpiegiturak berritzea, Windows eguneratzea edo ekipoak, erabiltzaileak eta sistemak Segurtasun Eskema Nazionalera egokitzea (bastioiak, baimenak esleitzea…).

Jatorriari erreparatuta, eskaeren % 41 Iruñeko Udalekoak dira, % 55 beste toki-erakunde batzuetakoak eta gainerako % 4 ANIMSAkoak.

Bide batez, gure harremanetarako bideak gogoraraziko dizkizugu:

Volver arriba